Elromlott a mobiltelefonja, és egy megbízható telefon szervizt keres, ahova nyugodt szívvel leadhatja a készülékét?
Akkor körültekintően kell kiválasztania a megfelelő szolgáltatót, akinél azt kapja, amit elvár, ha ugyanis nem elég alapos, akkor könnyen pórul járhat. Ideális esetben az okostelefon javítás egy olyan szakemberhez kerül, aki már hosszú évek óta benne van a szakmában, és pontosan tudja, hogy milyen típushibák szoktak előfordulni az okostelefonok meghibásodása során. A tapasztalat rendkívül fontos, hiszen ez a biztosíték arra, hogy elégedett lesz a végeredménnyel, és a készülékét problémamentesen tudja majd használni a továbbiakban.
Olyan szervizt szabad csak megbízni a munkával, ahol a szakemberek garanciát vállalnak a készülékekre, és kizárólag azokat az alkatrészeket építik be, amiket ők biztosítanak. A máshonnan származó alkatrészeknek nem ismerhetik a minőségét, így azokra nem tudnak garanciát vállalni. Ha valamelyik szolgáltató mégis azt mondja, hogy az idegen alkatrészekkel végzett javításra is garanciát ad, akkor jobb, ha máshova viszi a telefonját.
Sok esetben úgy tűnik, hogy az okostelefon javítás soha nem akar véget érni, főleg akkor, amikor a szervizes nem sieti el a dolgot, és csak bő 8-10 nap után jelentkezik, hogy kész a javítással. Az a szolgáltató, aki odafigyel az ügyféligényekre, nem csak precízen, hanem gyorsan is dolgozik, igény esetén pedig kölcsön készüléket biztosít az okostelefon javítás időtartamára. Ha ezeket a szempontokat szem előtt tartja, és körültekintően választja ki a telefon szervizt, akkor nem érheti csalódás.
Ne bízza a véletlenre, döntsön tudatosan!